Starka verktyg

Jag måste medge att jag blev förvånad över att det var så kraftfullt som det var. Även om jag redan innan vet att NLP är ett mäktigt verktyg så blev jag glatt överraskad. 


Det var Emma som jag fick ett coachsamtal online med. Vi spelade dessutom in samtalet. Anledningen till det är att andra ska få möjlighet att se hur ett samtal med Emma kan fungera. Det var även ett sätt för mig att kliva över mina trösklar, över till det liv jag vill leva som är utan rädslor. Min plan är att göra fler inspelningar för att inspirera andra och för att kliva utanför min komfortzon. 

Det fanns något som jag ville jobba på denna stund. Något som jag först inte visste om jag skulle våga ta tag i, men jag ska ju utmana mig själv. Jag valde mitt mönster som innebar att jag ofta hade en känsla av att vara i vägen, att inte duga, att vara oälskad. 
 
Jag vet att mina närmaste hyser kärlek och omtanke gentemot mig. Det var bara det att mina mönster fanns inom mig sedan jag var bara ett litet spädbarn, när jag blev bortlämnad av min biologiska mor. Där och då föddes min övertygelse om att jag var oönskad och oälskad. 

Så det mönstret skulle vi jobba med, Emma och jag. 
Emma lät mig få en stunds meditation med hennes röst som guidning. En väldigt behaglig och lugn röst. 
När jag blivit avslappnad skulle vi börja titta på minnen bakåt för att till slut hamna på ett av mina tidigaste minnen. Till min hjälp dök ett annat minne upp - när jag var på Englagård och gjorde en meditation till mitt lilla jag. Under den meditationen såg jag plötsligt att jag bar en rosa långärmad tröja och det hjälpte mig att kunna se mitt lilla jag. Så den tröjan använde jag även denna gång, för att kunna visualisera lilla Angela. 
   I det tidigare minne, som jag fick fram under sessionen med Emma, så blev det mycket känslosamt. Jag brast i gråt nästan direkt så fort jag skulle beskriva minnet. Senare kunde jag omfamna och ta emot lilla Angela. När jag kramade om henne och när jag lyckades ta henne in i mig så att vi kunde bli ett så blev det väldigt kraftfullt. Jag kände värme, omtänksamhet och kärlek.
   Det var ett väldigt fint möte med mitt lilla jag. 

På bara en session med Emma upplevde jag att jag kunde lösa upp ganska mycket. 
För efter det har jag så smått börjat kunna ta emot, något som jag har haft svårt för länge. 

Emma inger värme, tillit, omtänksamhet, lugn och förtroende. 
Om du tillåter det så kan hon hjälpa dig att få en möjlighet att åstadkomma enorm skillnad. 
Jag rekommenderar varmt Emma som coach.

Du kan nå Emma via denna länk.

Här kan du lyssna på Emma i Uppvaket Podcast.